kollo!




Jaha nu har jag och Emmi väntat 6 månader och på fredag händer det.
vi ska på kollo som heter Synsholmen Emmi har varit på det 3 år på rad.
hon säger att det är så j*vla kul och det ska vi ha.

Hoppas att det finns snygga killar hihi:)

Jag har redan packat för jag vill åka nu ......
Men jag måste vänta.

På onsdag så ska emmi komma så ska mamma göra långa naglar på oss..
Emmi ska ha rosa tippar och jag svarat tippar och jag är inte emo för det..

Men jag kommer ta foto och ha kul jag har fåt låna mamma stora kamera som är dyr som fan.
Men det är typ bara jag som använder den haha.

Men nu ska jag vill gå och sova klockan är halv 12.

Men jag ska fråga mamma om vi kan spela kort en stund vill det så gärna men hej då.

PUSS OCH KRAM PÅ ALLA SOM LÄSER DET HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0