The Voice.....


Heeeeeeeeeeeeeeeeej <3333
I dag har jag varit med emmi och Ogge ,victor , kajsa, gurra, max, lee, leo, en till kille men jag kommer inte ihåg vad han heter...
Men vi va på ung08 i dag och gick rund och bla la bla.  Och sen va det the voice ..
Det va så j*vla roligt. Vi stog nästan vid senen..

Och sen kommer hanna och leos kompisar vi kände inte dom.
Men vi hade så kul. Alla stog och putade hela tiden.
Sen va jag och emmi tvungna och åka hem.

Och jusste vi gick till värsta datanörd stälet kommer inte ihåg vad det heter.
Jag och emmi ska fan dit mer det va ass kul där. .

Och det som är bäst det är att nu skriver jag på min dator osm min pappa har lagat det är en bäbar dator jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

Hej då // Nathalie Liljegren Bergh :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0