Är i netkas husvagn....

 
Har inte skrivit på länge:(
Men nu är jag hos netka i hennes hurvagn. Jag ska sova hoss henne.
Nu är kl 00:36.
Och netka ska typ somna snart hon är tröt med inte jag mohahaha..

I morn ska vi göra om en ny header till mig och netka.
SÅ vi ska ta foton till det hihi.

www.netka.blogg.se heter hennes blogg.

Men nu ska jag göra så att hon vaknar så jag får väl  hoppa på henne haha hon kommer någ slå mig men hon vaknar i allafal då haha .....

Hej då /nathalie bergh  :)


Kommentarer
Postat av: JENNNNNY

hej, är allt bra med dig ? :D

2010-08-09 @ 01:05:40
URL: http://sssuperjenny.blogg.se/
Postat av: mamma

Hoppas ni fick sova lite grann i alla fall.

Åker nu till jobbet och är hemma vid 6-tiden.

Du får väl gå hem och kolla ifall ditt rum har fått nån färg under dan.



Puss och kram !

2010-08-09 @ 07:28:21
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0