06:40


I dag kommer mamma och väcker mig för att fråga vart plat tången är.
Kl 06:15 hur kul va det?? INTE SÅ. Men nu har mamma och pappa åkt hem ifrån för att mamma ska på en hund ut stälning.

Men sen när emmi vacknar så kommer hon ringa mig och då kommer hon komma hem till mig och jag hoppas att hon tar med sig min väska för där liger smink och allt jag behöver.
Vi ska ficksa en blogg till henne sen ska jag ficksa en header (stavning) till henne .
Och sen så ska vi åka till hennes riding jag ska kolla när hon rider:)
Och sen efter så ska vi åka till t-centralen och träffa gustav och kanske lee vet ej om han ska va med han sa ja men sen vet jag inte hihi.
Och på ridningen så får jag ta med mig hedset (stavning) för jag ska bara sita på en bänk.
Men jag skriver mer sen när emmi har kommit.

Hej då //Nathalie Liljegren Bergh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0